KazGASA мектебінде оқу
Шығармашылық цикл
Балалар көркемсурет мектептері және техникалық мектептерінің, өнер мектептерінің көркемсурет бөлімдері — көркемдік білім беру жүйесінің бастапқы буыны.
ҚазБСҚА жанындағы Лицейде оқытудың негізгі міндеті — көркемдік, эстетикалық және техникалық білім, көрнекі сауаттылық негіздерін оқыту, эстетикалық талғамын қалыптастыру, оқушыларды әлемдік көркем мәдениетке, ғылым мен техника негіздеріне, ұлттық дәстүрлерге баулу, сонымен қатар орта арнаулы және жоғары оқу орындарында оқуын жалғастыру үшін ең дарынды студенттерді анықтау.
Ұсынылып отырған оқу бағдарламасы академиялық пәндер бойынша бейнелеу сауаттылығының негіздерін оқытумен қатар (сурет, кескіндеме, композиция, мүсін), материалды жұмысты орындай отырып, қолданбалы типте сабақ өткізу, оның мақсаты студенттерді тек қана мольбертпен таныстыру емес, оның мақсаты студенттерді тек мольбертпен ғана емес, сонымен қатар сәндік-қолданбалы өнермен, оның ұлттық дәстүрлерімен таныстыру.
Тәрбие жұмыстарының көріністері білім берудің барлық деңгейлерінде 1-жартыжылдықтың соңында (жарты жылдық көрініс) және оқу жылының соңында (жылдық көрініс) жүзеге асырылады.
Бейнелеу өнері негіздері бойынша білім мен дағдыларды жинақтау жыл сайынғы жазғы өндірістік практикада — пленэр кезінде бекітіледі,
Бейнелеу өнері негіздері бойынша білім мен дағдылардың жинақталуы жыл сайынғы жазғы өндірістік практикада — пленэр кезінде бекітіледі, бұл студенттерге туған өлкенің табиғатын көркем бейнелермен бейнелеп қана қоймай, сонымен қатар Қазақстанның басқа аймақтарының әсем табиғаты мен ежелгі сәулетімен танысуға мүмкіндік береді. Жазғы практика жергілікті жағдайларды ескере отырып, ашық аспан астында (ашық ауада өткізілетін іс-шаралар) жүзеге асырылады. Ашық аспан астында оқушылар сурет салу және кескіндеме бойынша тапсырмаларды орындайды.
Сурет салу
Пәннің мақсаты — әр түрлі графикалық құралдармен: сызық, дақ, түс, жарық сәуле мен көлеңкені пайдалана отырып кеңістіктегі пропорцияны, текстураны, күйді, көлемді ұсыну арқылы студенттерге үш өлшемді фигураны екі өлшемді жазықтықта қалай салу керектігін түсінуге, көруге үйрету.
Оқытудың негізі – жарықтандырудың болатын, сызбалық, үлгісін құру заңдарын қолдана отырып тікелей заттың өзіне қарап сурет салу. Тікелей заттың өзіне қарап сурет салу жұмысын, тапсырмаларды сабақта және үй тапсырмасы ретінде орындай отырып, есте сақтау қабілеті және елестету қабілеті жұмысымен біріктіру қажет.
Барлық жұмысты кеңейту кезінде оқыту тапсырманы біртіндеп күрделендіру принципіне негізделуі керек, сондықтан жаттығулар басында қарапайым геометриялық нысандарды, қарапайым натюрморттарды, содан кейін күрделі өндірістерді, гипстің рельефтерін, интерьерін, гипстің бастарын, сонымен қатар тікелей заттың өзіне қарап бейнелеуді қамтиды.
Кескіндеме
Пәннің мақсаты — кескіндеме құралдарын пайдалана отырып, оның түстік қатынастарының барлық байлығында оқушылардың тікелей заттың өзіне қарап сурет салуды және бейнелеу қабілетін дамыту. Оқушылар орындауға тиіс: жеңіл-қоршаған ортадағы барлық түрлендірулерінде түрлі-түсті пішін, формасын «қалыптауды» үйренуге, акварель және гуашь бояуларымен бояу техникасының негіздерін меңгеруге.
Кескіндеменің, сондай-ақ сурет салудың оқу бағдарламасы ұзақ шығармалар мен қысқа эскиздердің кезектесуін қарастырады. Оқыту тапсырмалардың күрделілігін жылдан жылға арттыру принципін сақтауды көздейді.
Композиция
Балалардың жеке шығармашылығын дамытатын және қиялдық ойлауды қалыптастыратын жетекші және бағыттаушы пән. Бұл пән барлық қалған пәндермен тығыз байланыста.
Мүсін
Пәннің мақсаты — кеңістіктік ойлауды дамыту, яғни көлемді форманы үш өлшемді қабылдау, көлем мен кеңістікті пластика арқылы беру мүмкіндігі, пластиканың заңдылықтарын оқу және сазбен, пластилинмен, басқа материалдармен жұмыс істеу техникасын зерттеу.
Оқу тапсырмаларының жүйесін қарапайымнан күрделіге қарай орындау арқылы оқушылар қалай рельефтің негізімен таныс болса, солай дөңгелек мүсіннің де негіздерімен танысады.